Mavi’nin ilk çeyrek konsolide gelirleri 8 milyar 273 milyon TL’ye, net kârı ise %127 artışla 969 milyon TL’ye ulaştı – EKONOMİ
Türkiye'nin lider jean ve hazır giyim markası Mavi, enflasyon muhasebesine göre 1 Şubat – 30 Nisan 2024 dönemine ait ilk çeyrek mali sonuçlarını açıkladı. Konsolide gelirlerin önceki yılın aynı dönemine göre karşılaştırması %20 büyüyor 8 milyar 273 milyon TLŞirket yılın ilk çeyreğinde %127 artışla 969 milyon TL net kazanç Tamamlamak. İlk çeyrek FAVÖK 1 milyar 984 milyon TL Şirket ile tamamlandı FAVÖK Marjı %24 olmuş. Güçlü sermaye pozisyonunu koruyan Mavi, faaliyetlerinden nakit yaratmaya devam ederek net nakit pozisyonunu artırdı. 5 milyar 266 milyon TL'Sen Kârlı ve sürdürülebilir büyümesiyle dikkat çeken Mavi, yılın ilk çeyreğinde küresel başarıya imza attı. Perakendede %25, toptan satışta %11 ve e-ticarette %12 büyüme uygulanmış. Türkiye'de ve dünyada büyüme trendini ilk çeyrekte de sürdüren şirket, 2 net mağaza açmanın yanı sıra mağaza alanını da 3 metrekare artırdı. Birebir mağazalarda perakende satışlarda %20 artış Mavinin artması Türkiye'de e-ticaret büyümesi yüzde 23 olmuş. Kârlı, sürdürülebilir büyümeye ve uzun vadeli hedeflerimize odaklanıyoruzİlk çeyrek performansını değerlendiren Mavi CEO'su Cüneyt Yavuz, şunları söyledi:Mavi SONRAKİ Stratejimiz doğrultusunda yatırımcılarımız, iş ortaklarımız ve müşterilerimizle paylaştığımız uzun vadeli hedefler doğrultusunda kararlı adımlar atıyoruz. İlk çeyrek performansımız bunun en güzel kanıtıdır. Değişimi doğru yönetmenin ve veriye dayalı kararlar almanın her zamankinden daha değerli olduğu bu dönemde, esnek tedarik zinciri, doğru konumlandırma ve planlama, nakit envanter ve akış yönetimi ile sağlıklı bilanço yapımızı koruyarak sürdürülebilir kârlı büyümeyi sürdürüyoruz. Doğru ürün, doğru fiyat ve yüksek kalite anlayışımızı her koşulda sürdürüyoruz.Yılda 1,3 milyon yeni müşteri hedefine doğru somut adımlar atın“Her yaşa, bedene ve yaşam tarzına hitap eden bir marka olarak, ilk çeyrekte potansiyel müşteri kitlesine ulaşmaya devam ettik. Markamız öne çıkıyor Kıvanç Tatlıtuğ ve Serenay Sarıkaya Başlattığımız iki heyecan verici kampanya, farklı kitlelere hitap eden markalarla işbirliklerimiz, güçlü iletişim çalışmalarımız ve veriye dayalı yöntemlerle gerçekleştirdiğimiz kişiselleştirilmiş aksiyonlarla fark yarattık. Kartuş Kart, geliştirdiğimiz stratejilerle aktif üye sayısını artırdı. 409 bin artışla 5,7 milyon kişiye biz getirdik. 2023 yılı sonu sonuçlarına göre yılda 1 milyon yeni müşteri kazanmayı hedefliyoruz. 1.3 milyon olarak değerlendirdik. İlk çeyrek sonuçlarımızın bu hedef doğrultusunda olmasından dolayı çok mutluyuz. “Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
—–Sponsorlu Bağlantılar—–
—–Sponsorlu Bağlantılar—–